sunnuntai 15. joulukuuta 2013

What Now

taas on viikko kulunu ku viimeks postasin. vissiinki tää bloggaaminen tässä jouluhässäkässä on vähentyny siihen että postaan kerran viikossa. harmi, koska olis paljon kerrottavaa ja kuviaki tulee sillon tällön otettua. mutta tää viikko on menny ihan mukavissa tunnelmissa. oon nähny kavereita ja näii. perjantaina mulla oli ensimmäinen esitys mun tanssi ryhmän kans! se oli tosi kivaa, varsinki ku oltiin niinkun nukkeja! mutta lauantaina kävin kaupungissa veljen kans, ku sillä oli synttärit joten etittiin sille jotaki kivaa ostettavaa. illalla kaikki lähti pois joten nelli tuli meille yöks, ettei tarvis yksin olla. vähän ajan päästä tuli myös aleksi,ville ja jonas. oli ihan sairaa kiva ilta! katottii leffoja, kuunneltii musiikkia ja tietenki se nelli halus leipoo keskellä yötä....jälleen... mutakakkua. mutta huomennahan alkaa jo viimenen kouluviikko ennenku alkaa joululoma! jes ihanaa, oon alkanu kuuntelee spotifysta joululaulujaki <3 mutta sanon nyt etuajassa että Hyvää alkanutta viikkoa!









- Lena

2 kommenttia:

  1. käytätkö sä tekoripsiä joka päivä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en käytä! tää oli mun tanssiesitystä varten :) mulla on vaan noissa silmäkuvissa tekoripset :)

      Poista