keskiviikko 25. joulukuuta 2013

#christmas

nyt on joulu vietetty hyvillä mielin ja syöty tarpeeks ihanaa ruokaa ja suklaata! tämän vuoden joulu oliki vähän erinlainen kun ennen, vähän tylsempi mutta ei se mitään. yleensä mennään jouluksi mummin luo johon tulee myös kaikki sukulaisetki mutta tänä vuonna yks perhe ei päässykkään tulemaan joten me mentii mun tädille joulun viettoon. sinne tuli joitakin mun sukulaisia mutta yks perhe siis puuttu :( 

päivän mä ja mun veli oltiin kotona kun äiti meni jonnekkin muualle. katoin ihania jouluisia lastenohjelmia, kiharsin hiukset ja muut aamujutut. puoli viiden aikaan lähettiin äitin ja veljen kanssa mun tädin luo ja ooteltii sitten kuuteen asti ku ruoka oli valmista! mahat tuli täyteen hyvästä ruuasta ja hyvällä mielin alettii avamaan lahjoja, josta oon tosi kiitollinen! yleensä mua aina jää vaivaan jos en saanu jotakin tiettyä juttua, mutta vaikka nyt en saanu tietenkään kaikkea mitä toivoin, oon silti tosi kiitollinen ja ilonen kaikesta mitä sain! eniten oon ilonen siitä, kun sain semmosia juttuja mitä en ollu toivonu ja tykkäsin niistä paljon, koska yleensä mulla ja äitillä on aivan erinlainen maku :) iltaa sitten vieteltii telkkaria katsoen ja suklaata syöden sekä tietenki jutelten. ajattelin tehä joku päivä kun kerkeen videon muodossa mun joululahja esittelyt, miltä kuulostais?










-Lena

3 kommenttia:

  1. Olen haastanut sinut blogissani!(: http://ilonablogissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. joululahjojen esittelyvideo olis kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no päätin että jos jaksan vielä tehä sen joululahja esittelyn, niin teen sen kuvina! :)

      Poista